הצהרת נגישות

אנו שואפים להעניק לכל לקוחותינו שירות מקצועי, מכבד ונגיש, תוך השקעת מאמצים ומשאבים רבים להבטחת יחס שווה. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות משנת 1998 והתקנות הנלוות אליו, אנו מבצעים התאמות נגישות על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלות לקבל את שירותינו בשוויון.

האתר שלנו נועד לספק חוויה יעילה ומהנה לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים. אנו מאמינים בשוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי ושואפים להנגיש את האתר שלנו לכל, כולל אנשים המשתמשים בטכנולוגיה מסייעת להפעלת מחשב.

שימוש ברכיב ההנגשה:

באתר זה מוטמע תוסף הנגישות enable המסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות.

מדריך למשתמש בתפריט:

כפתור התאמת האתר ותגיות האתר עבור מכשירי עזר וטכנולוגיות עבור בעלי מוגבלויות

כפתור איפשור ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקישורים שבאתר

כפתור השבתת הבהובים ו/או אלמנטים נעים על המסך

כפתור איפשור מצב מונוכרום שחור לבן עבור עיוורי צבעים

כפתור ספיה (גוון חום)

כפתור שינוי ניגודיות גבוהה

כפתור שחור צהוב

כפתור היפוך צבעים

כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל תגי הכותרות המופיעים באתר

כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל הקישורים המופיעים באתר

כפתור המציג את התיאור החלופי של כל התמונות המופיעות באתר במעבר עכבר

כפתור המציג תיאור קבוע של התמונות באתר

כפתור ביטול שימוש בגופן קריא

כפתור הגדלת גודל הגופנים באתר

כפתור הקטנת גודל הגופנים באתר

כפתור הגדלת כל התצוגה לכ־200%

כפתור הקטנת כל התצוגה לכ־70%

כפתור הגדלת סמן העכבר

כפתור הגדלת סמן העכבר ושינוי צבעו לשחור

כפתור מצב קריאת האתר

כפתור המציג את הצהרת הנגישות

כפתור איפוס המבטל את הנגישות

כפתור שליחת משוב נגישות

כפתור שינוי שפת הסרגל והצהרת הנגישות בהתאם

בסרגל הנגישות יש 2 סוגים של הגדלות לנוחיותכם, אך אם תרצו להגדיל עוד את האותיות תוכלו להשתמש בפונקציות המקלדת הבאות:

מקש Esc יפתח ויסגור את סרגל הנגישות

מקש Ctrl + יגדיל את הטקסט באתר

מקש Ctrl – יקטין את הטקסט באתר

מקש Ctrl 0 יחזיר את האתר לגדלו המקורי

מקש רווח (SPACE) יוריד את האתר כלפי מטה.

מקש F11 יגדיל את המסך לגודל מלא – לחיצה נוספת תקטין אותו חזרה.

למען הסר ספק:

אנחנו מחויבים להפוך את אתרינו לנגיש לכלל האנשים,בעלי יכולות ובעלי מוגבלויות.

באתר זה תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתאימה לצרכים שלכם.

אתר זה הנו אתר שמיש לכלל האוכלוסייה ברובו ובהשתדלות מקסימאלית..

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח אם תכתבו לנו, באמצעות פנייה לרכז הנגישות שלנו במייל info@mrshoes.co.il

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:

* תיאור הבעיה

* מהי הפעולה שניסיתם לבצע

* קישור לדף בו גלשתם

* סוג הדפדפן וגרסתו

* מערכת הפעלה

* סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)

אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 11.3.2025

מה זה MR SHOES?


אתר שיווק המציע חווית שופינג של אופנה טרנדית לנשים, גברים וילדים ומוצרי
אקססוריז.Mr Shoes הוא בית לעשרות מותגים מכל העולם עם מגוון גדול של
פריטים שמשתנים בקצב מסחרר על ידי ספקי המוצרים. אנחנו מקפידים להביא את
פריטי האופנה הכי נכונים מהמותגים הכי נכונים, בכל רגע ולספק חווית שרות
שלא נראתה עוד בישראל עם משלוחים מהירים שמגיעים עד בית הלקוח!

כיצד אוכל לרכוש כרטיס GIFT CARD של מיסטר שוז ?


על מנת לרכוש כרטיס GIFT CARD לאתר מר שוז יש ללחוץ כאן
יש להזין את פרטי הרוכש, ואת פרטי האדם לו תרצו לקנות את המתנה
מקבל המתנה , יקבל מאיתנו הוראות כיצד להשתמש בGIFT CARD ולהנות ממנו באתר.
להוראות מלאות יש

ללחוץ כאן
שימו לב, לא ניתן לרכוש את הGIFT CARD בכרטיסי דיינרס ואמריקן

איפה ההזמנה שלי ?


למעקב אחרי המשלוח, לחצו על הקישור

לאחר מכן יש להזין את כתובת המייל ממנה בוצעה ההזמנה ואת מזהה ההזמנה.

איך ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר?


את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה
בהתחברות לאתר,לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל
לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.

האם האתר מאובטח?


האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים, בכדי למזער חשיפת מידע
אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן,
בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך
וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

איך מקבלים את כל הניוזלטרים?


אם אתם משתמשים בשרות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו
מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין
מאות מיילים שיווקיים, אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי
שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים:

◦ סמנו ב-V את הניוזלטר שלנו אצלכם במייל

◦ לחצו על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר

◦ בחרו באפשרות "Move to Tab" והעבירו לתיבת ,Primary מעתה
כל הנויזלטרים שלנו יגיעו

◦ לתיבה הראשית שלכם.

מה עושים כדי שתמונות הניוזלטרים יופיעו בגוף המייל?


כדי לראות את התמונות בגוף המייל, אתם יכולים לשנות את הגדרות המייל שלכם:

◦ פתחו את הניוזלטר שלנו שבו אינכם רואים את התמונות

◦ לחצו על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות-Always display images

איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי?


את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.

לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

איך אוכל להסיר את עצמי מרשימת הדיוור של Mr Shoes?


החברה מעמידה לרשות קהל לקוחותיה, מספר אפשרויות לשם הסרתם מקבלת הדיוור
שנשלח על ידה.

א. להסרה מדיוור למייל: באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת info@mrshoes.co.il או
על ידי שליחת הודעת "סירוב", באופן פשוט ויעיל, בלינק שמצורף למיילים או על
ידי הסרה מרשימת התפוצה ע"י הסרת ה"V" לקבלת מיילים, בחשבונם באתר, בדיוק
באותו אופן בו בוצעה ההרשמה לאתר, או על ידי פניה אל שירות הלקוחות של
החברה.

ב. להסרה מהודעות SMS: באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת info@mrshoes.co.il l עם
מספר הנייד אותו תרצו להסיר או באמצעות בלינק בהודעת ה SMS או על ידי פניה
למוקד שירות הלקוחות של החברה. ההסרה תתבצע תוך שני ימי עסקים ממועד קבלת
בקשת הסרה.

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?


ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק / גימייל. אנחנו
ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר.
כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובות שלכם למשלוח, לעקוב
אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.

איזה מותגים נמכרים באתר?


נייק,אדידס,ניו באלנס,UGG,קונברס ועוד...

איך בודקים את מצב ההזמנה שלי?


את סטטוס ההזמנה שלכם ניתן לבדוק ב"מעקב אחר הזמנות" באיזור האישי כאן